Stratiotikos.gr
Διαβάστε την συνέχεια εδώ…
15 ΗΕΕ για το Υγειονομικό Προσωπικό των ΕΔ των ΤΕΠ, ΜΕΘ και Πτέρυγας COVID-19. Τι θα γίνει με το υπόλοιπο προσωπικό των Υγειονομικών δομών ;;;
More from greekalertMore posts in greekalert »
- Πάτρα: Καταγγελίες για Ναυτική Διοίκηση Ιονίου και 409 Στρατιωτικό Νοσοκομείο
- Κόσοβο: Αλβανοί στρατιωτικοί με διπλάσια αποζημίωση από τους Έλληνες
- Χανιά: Συνελήφθη για κατασκοπεία, αλλά ήταν τελικά τουρίστας
- Να ιδρυθεί Ελληνική Ακτοφυλακή ως 4ος Κλάδος των Ενόπλων Δυνάμεων
- Νέο εργοστάσιο παραγωγής drones ανακοίνωσε ο Δένδιας: Πού θα εκπαιδεύονται οι χειριστές
